środa, 25 czerwca 2014

PALETA W LECIE



Meble z palet są znane na całym świecie. W Polsce coraz częściej spotykamy się z nimi w klubach, restauracjach itp. Nawet stara i brzydka paleta może posłużyć za materiał na kreatywny przedmiot użytkowy. Długo nosiłam się z zamiarem wykonania stolika do pokoju, dwa miesiące temu dorwałam potrzebne mi materiały, więc nic już nie stało na przeszkodzie do realizacji projektu. Było ciężko ale też zabawnie, gdyż nie na co dzień widzi się kobietę ze szlifierką i papierem ściernym. Po wielu godzinach niezbyt estetyczne palety zmieniły się w gładkie, przyciągające wzrok naturalnym kolorem drewna cudeńkiem. Malowanie, złączenie, kółka i szyba były już formalnością a motylki wykonane techniką decoupage to taka wisienka na torcie. Oprócz przycięcia palet (dziękuję K. :*) całą robotę wykonałam sama, z czego, nie ukrywam, jestem bardzo dumna. 
Kolejny upcyklingowy element w mieszkaniu i życie staje się piękniejsze :) 

Pozdrawiam
Mara


2 komentarze: