wtorek, 17 marca 2015

CO PRZYNIESIE WIOSNA?

Marzec zawsze daje mi pozytywnego kopa. Wprowadza energię, harmonizuje umęczony zimowym czasem organizm. Mogę otworzyć szeroko drzwi garażu, wpuścić świeże powietrze i skupić się na większych projektach. O właśnie. Postanowiłam zająć się przemianą balkonu. Szczegółowa rozpiska czeka na realizację, a ja zbieram materiał i już niedługo z moim niezłomnym pomocnikiem stworzymy coś nowego z czegoś starego. Poza tym szykuję swój sklep na portalu DaWanda, niebawem powinien ruszyć.


Zamówiłam kilka ciekawych serwetek. Pora wykorzystać cały karton puszek po konserwach, które podrzucali do mnie znajomi. Po głowie chodzi mi też kolorowa biżuteria, ale ten projekt najprawdopodobniej ujrzy światło dzienne dopiero Latem.


Zrobiłam wiosenne podstawki pod kubki. W rzeczywistości szafirki są bardziej fioletowe niż na zdjęciu. Jeśli ktoś z Was chciałby taką to zapraszam do kontaktu (15zł/sztuka). Ilość ograniczona.


Zbliża się Wiosna. 
Cieszcie się magią, którą tworzy ta najpiękniejsza pora roku.
Zróbcie coś dla siebie, dla innych, ale także dla środowiska.
Pozdrawiam Was serdecznie :)
MRD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz